FAQ – najčastejšie otázky

FAQ - najčastejšie otázky

Stránky službySK poskytujú elektronický inzetný systém pre komunikáciu medzi inzerujúcim a dopytujúcim (záujemcom o ponuku).

FAQ – najčastejšie otázky Vám dajú odpovede súvisiace s týmito stránkami.

  • Jednoduché pravidlá používania
  • Nepožadujeme citlivé údaje
  • Žiadne kredity, body, prémiové systémy
  • Žiadne zadržiavanie platieb ani provízie pre stránku službySK
  • Neobmedzujeme (nezakazujeme) zverejnenie ponúk na iných portáloch či stránkach.

Pri vyhľadávaní nepotrebujete žiadnu registráciu. Ponuku si jednoducho vyhľadajte.

Na titulnej stránke vo vyhľadávacom okienku napíšte čo potrebujete, a portál vyhľadá tú pravú ponuku vo vašom okolí.

Pridať ponuku môže ktokoľvek

Potrál službySK nekontroluje užívateľov, či spĺňajú všetky oprávnenia na výkon ponúkaných služieb. Toto je na zodpovednosti majstrov – ľudí, živnostníkov, firiem ponúkajúcich služby.

V prípade, že nemáte živnosť, či iné oprávnenie na podnikanie je potrebné daný príjem zahrnúť v rámci daňového priznania v kategórii príjem. Pokiaľ máte živnosť, je potrebné príjem zahrnúť medzi príjmy a postupovať podľa legislatívy SR.

Pozor! Na niektoré príjmy sa však vzťahujú odvody do sociálnej a zdravotnej poisťovne. Odporúčame najprv navštíviť účtovného alebo daňového poradcu, ktorý presne poradí ako postupovať vo vašom konkrétnom prípade. V rámci legislatívy SR existuje niekoľko desiatok možností podľa toho, či ste napr. nezamestnaný, zamestnaný, mamička na materskej, študent, dôchodca, občan na invalidnom dôchodku a pod, takže neexistuje univerzálne riešenie.

Užívateľov neobmedzujeme

službySK nijako neobmedzujú užívateľa čo sa týka ponuky na iných stránkach. Svoju ponuku môžete zverejniť kdekoľvek a akokoľvek v súlade s pravidlami príslušných stránok.

ALE Táto skutočnosť nemusí platiť opačne. Pokiaľ už máte svoju ponuku niekde zverejnenú, prečítajte si podmienky používania danej stránky, poprípade zmluvu pokiaľ ste nejakú uzavreli. Stretol som sa už aj s tým, že stránka obmedzuje používateľov a vyslovene zakazuje zverejňovať ponuky a kontakty mimo ich stránky. V takom prípade je vhodné si na danej stránke registráciu zrušiť.

Prevádzkovateľ stránky službySK si neúčtuje žiadne provízie. Spôsob platby si dohodnete priamo s inzerentom.

Doba platnosti ponuky v jednotlivých kategóriách:

  • Služby: 1 rok
  • Ubytovanie 1 rok
  • Ostatné kategórie: 60 dní

Po uplynutí tejto doby príde e-mail s upozornením, a svoju ponuku si môžete obnoviť. Obnovenie ponuky je možne aj pred abo do 30 dní po uplynutí tejto doby a to po prihlásení v sekcii MOJE PONUKY

Toto je z dôvodu aby boa zabezpečená aktuálnosť ponúk na stránke službySK.

Ponuku si môžete tiež kedykoľvek odstrániť sami. Máte právo zrušiť svoju ponuku z akýchkoľvek dôvodov. Je to iba na Vás.

Za akých podmienok Vám môže prevádzkovateľ stránky vašu ponuku zmazať si pozrite v podmienkach používania stránok.

Po prihlásení do účtu zmeňte údaje vo Vašej ponuke.

Nijako. Zámerom stránky službySK je, aby boli inzeráty rovnocenné. Jediné zvýraznenie vašej ponuky dosiahnete hviezdičkami za vaše hodnotenie.

Zdieľajte kde chcete!

Áno, na službySK môžete zdieľať svoju, aj iné ponuky prakticky na všetkých sociálnych sieťach. Pri otvorení konkrétnej ponuky nájdete tlačidlo zdieľania.

Vyhľadajte si ponuku na, a reagujte, spôsobom ktorý má inzerent uvedený v ponuke. službySK do tejto komunikácie nijako nevstupuje.

Môžete mu napísať, alebo mu zavolať

Vás ako inzerenta hodnotia Vaši zákazníci. Čím viac hviezdičiek, tým lepšie hodnotenie. Požiadajte ich aby Vás ohodnotili na stránke službySK.

Dajte to vedieť inzerentovy ktorého ste ohľadom ponuky kontaktovali, a dohodnite si s ním nápravu. Tiež to môžete povedať ostatným v hodnotení inzerenta na službySK.

Ako reagovať na hodnotenie?

Kto nič nerobí, nič nepokazí. Niekedy sa stane, že veci jednoducho nejdú nech robíte čo robíte.

Pokiaľ ste postavili komín, a ten spadol, zákazník si Vás už asi nezavolá. V takom prípade by som navrhol dohodu o vrátení peňazí.

No neponúkajte vrátenie peňazí vždy a za každú cenu.

Ak ste si svoju prácu odviedli dobre, ale boli tam nejaké prieťahy či nepríjemnosti (zabudli ste si doniesť nejaký nástroj a museli ste sa pre neho vracať, rozmer poličky nesedel a museli ste ju upravovať, vodovod prestal tiecť až po treťom rozobraní a utesnení, pri zadávanie zákazky ste sa nepochopili so zákazníkom a podobne, poďakujete sa zákazníkovi aj za záporné hodnotenie, a vezmite si z toho ponaučenie.

Hádať a dokazovať že to bolo inak, a že záporné hodnotenie je neopodstatnené… toto zmysel nemá. Je to len strata času. Dajte všetkým vedieť že ste sa poučili, a pri budúcej zákazke už budete na to pripravený.

Nie, zatiaľ nemá. Ak by ale bol o túto službu záujem, môžem ho spustiť.

Po prihlásení kliknite v menu na odkaz “MOJE PONUKY”. Tu si môžete svoje ponuky upraviť.

Po prihlásení tak môžete urobiť vo svojom profile.

Niečo nefunguje?

Pri pridávaní ponuky ste zrejme nezvolili podkategóriu.

V takomto prípade sa Vám nezobrazia ani všetky polia na vyplnenie v danej kategórii.

Môžete to opraviť tak, že pôjdete do záložky MOJE PONUKY a ponuku ktorá sa Vám nezobrazuje upravíte.

FAQ – najčastejšie otázky

Pokiaľ ste tu nenašli čo ste hľadali, skúste mi napísať cez kontaktný formulár, poprípade e-mailom na info@sluzbySK.sk Budem sa snažiť odpísať čo najskôr.