FAQ – najčastejšie otázky

FAQ - Najčastejšie otázky

Stránky službySK poskytujú  elektronický systém pre komunikáciu medzi poskytovateľom a objednávateľom (zákazníkom).
Webová stránka službySK nie je poskytovateľom jednotlivých služieb.

  • Jednoduché pravidlá používania
  • Nepožadujeme citlivé údaje
  • Žiadne kredity, body, prémiové systémy …
  • Neobmedzujeme (nezakazujeme) zverejnenie ponúk na iných portáloch či stránkach.

Tento portál je pre všetkých, Poskytujem priestor predovšetkým drobným živnostníkom a ľuďom ktorí si potrebujú privyrobiť nejaké to euro do rozpočtu. Popri zamestnaní poskytujem aj ja niekoľko služieb, a snažil som sa inzerovať cez rôzne médiá a portály. Výsledkom boli len minimálne zisky ktoré pokryli náklady na reklamu. Spustiť veľkú reklamnú kampaň má zmysel pre veľkú firmu. Malý podnikateľ si môže dovoliť iba malú reklamu, ktorá v záplave veľkých firiem ani nie je vidieť.

Preto som vytvoril stránku službySK ktorej cieľom je minimalizovať tieto náklady.

Hľadáte službu ale zamestnanie?

Nepotrebujete žiadnu registráciu. Jednoducho si ju vyhľadajte.

Na titulnej stránke vo vyhľadávacom okienku napíšte čo potrebujete, a portál vyhľadá tú pravú ponuku vo vašom okolí.

Potrál službySK nekontroluje predajcov, či spĺňajú všetky oprávnenia na výkon ponúkaných služieb. Toto je na zodpovednosti majstrov – ľudí, živnostníkov, firiem ponúkajúcich služby.

V prípade, že nemáte živnosť, či iné oprávnenie na podnikanie je potrebné daný príjem zahrnúť v rámci daňového priznania v kategórii príjem. Pokiaľ máte živnosť, je potrebné príjem zahrnúť medzi príjmy a postupovať podľa legislatívy SR.

Pozor! Na niektoré príjmy sa však vzťahujú odvody do sociálnej a zdravotnej poisťovne. Odporúčame najprv navštíviť účtovného alebo daňového poradcu, ktorý presne poradí ako postupovať vo vašom konkrétnom prípade. V rámci legislatívy SR existuje niekoľko desiatok možností podľa toho, či ste napr. nezamestnaný, zamestnaný, mamička na materskej, študent, dôchodca, občan na invalidnom dôchodku a pod, takže neexistuje univerzálne riešenie.

službySK nijako neobmedzujú užívateľa čo sa týka ponuky na iných stránkach. Svoju ponuku môžete zverejniť kdekoľvek a akokoľvek v súlade s pravidlami príslušných stránok.

ALE Táto skutočnosť nemusí platiť opačne. Pokiaľ už máte svoju ponuku niekde zverejnenú, prečítajte si podmienky používania danej stránky, poprípade zmluvu pokiaľ ste nejakú uzavreli. Stretol som sa už aj s tým, že stránka obmedzuje používateľov a vyslovene zakazuje zverejňovať ponuky a kontakty mimo ich stránky. V takom prípade je vhodné si na danej stránke registráciu zrušiť.

Prevádzkovateľ portálu službySK si neúčtuje žiadne poplatky. Spôsob platby si dohodnete priamo s poskytovateľom služby.

Portál službySK vo svojej podstate nie je internetový obchod, a nedajú sa na ňom pridávať do ponuky výrobky. Pokiaľ ponúkate svoje výrobky ktoré sú vyrábané na zákazku, poprípade ponúkate ručne vami vyrábané veci formou handmade, môžete sa zaregistrovať a pridať si odkaz na svoju stránku.

Doba platnosti ponuky v jednotlivých kategóriách:

  • Služby: 1 rok
  • Ponuka práce: 60 dní

Po uplynutí tejto doby príde e-mail s upozornením, a svoju ponuku si môžete obnoviť. Obnovenie ponuky je možne aj pred abo do 30 dní po uplynutí tejto doby a to po prihlásení v sekcii MOJE PONUKY

Toto je z dôvodu aby boa zabezpečená aktuálnosť ponúk na stránke službySK.

Ponuku si môžete tiež kedykoľvek odstrániť sami. Máte právo zrušiť svoju ponuku z akýchkoľvek dôvodov. Je to iba na Vás.

Za akých podmienok Vám môže prevádzkovateľ stránky vašu ponuku zmazať si pozrite v podmienkach používania stránok.

Po prihlásení do účtu zmeňte údaje vo Vašej ponuke.

Nijako. Zámerom stránky službySK je, aby boli inzeráty rovnocenné. Jediné zvýraznenie vašej ponuky dosiahnete hviezdičkami za vaše hodnotenie.

Áno, na službySK môžete zdieľať svoju, aj iné ponuky prakticky na všetkých sociálnych sieťach. Pri otvorení konkrétnej ponuky nájdete tlačidlo zdieľania.

Vyhľadajte si ponuku na hlavnej stránke, a reagujte, spôsobom ktorý má uvedený v ponuke. službySK do tejto komunikácie nijako nevstupuje.

Môžete mu napísať, alebo mu zavolať 🙂

Vás ako poskytovateľa služby hodnotia Vaši zákazníci. Čím viac hviezdičiek, tým lepšie hodnotenie. Požiadajte po vykonaní práce, aby Vás ohodnotili na stránke službySK.

Prvotného zákazníka získate tým, že ho osloví Vaša ponuka. Preto sa snažte vo svojom profile napísať niečo zaujímavé, pútavé. Ďalších zákazníkov si získate na základe Vášho kladného hodnotenia od predošlých zákazníkov. Kladné hodnotenie si získate napríklad tým, že im poskytnete rôzne benefity ako sú napríklad:

Dodržanie termínu (ak už máte oneskorenie, tak zavolajte)
čisté oblečenie
dobrá nálada
Možnosť platby platobnou kartou (ak som živnostník/firma musím mať registračnú pokladňu. Tak prečo nie terminál s možnosťou platby kartou. Ja osobne ho používam, au zákazníkov je vítaný. Zbytočné výdavky? Prenájom terminálu ma stojí 24€ vrátane DPH na mesiac. všetko vrátane servisu je v cene. Nie sú s ním spojené žiadne ďalšie výdavky – až na pásku)
Keď prídete k zákazníkovi, obujte si jednorazové alebo látkové návleky na obuv. Vyzúvanie môže zákazníka obťažovať pach nôh. Nevyzutím zas špina na topánkach. 50 párov návlekov stojí okolo 10€. Táto investícia sa oplatí.
Nesťažujte sa zákazníkovi na svoj život, plat, deti, zdravotný stav a tak ďalej. Obťažuje ho to, má dosť svojich starostí. Pokiaľ sa Vám pri práci zverí, vypočujte ho. Nič to nestojí.
Pokiaľ robíte prácu pri ktorej vzniká odpad, odneste ho. Použite pri tom vlastný vysávač, metličku, handru. Väčšinou zákazník nemá problém pokiaľ ho požiadate o spomínané veci, ale je profesionálne mať ich so sebou.

A samozrejme mnoho ďalšieho. Spríjemnite zákazníkovi deň, a on si Vás zavolá zas.
Podeľte sa so svojimi skúsenosťami, a ďalšie tipy napíšte do blogu 🙂

Dajte to vedieť majstrovi ktorého ste si objednali, a dohodnite si s ním nápravu. Tiež to môžete povedať ostatným v hodnotení majstra na službySK.

Kto nič nerobí, nič nepokazí. Niekedy sa stane, že veci jednoducho nejdú nech robíte čo robíte.

Pokiaľ ste postavili komín, a ten spadol, zákazník si Vás už asi nezavolá. V takom prípade by som navrhol dohodu o vrátení peňazí.

No neponúkajte vrátenie peňazí vždy a za každú cenu.

Ak ste si svoju prácu odviedli dobre, ale boli tam nejaké prieťahy či nepríjemnosti (zabudli ste si doniesť nejaký nástroj a museli ste sa pre neho vracať, rozmer poličky nesedel a museli ste ju upravovať, vodovod prestal tiecť až po treťom rozobraní a utesnení, pri zadávanie zákazky ste sa nepochopili so zákazníkom a podobne, poďakujete sa zákazníkovi aj za záporné hodnotenie, a vezmite si z toho ponaučenie.

Hádať a dokazovať že to bolo inak, a že záporné hodnotenie je neopodstatnené… toto zmysel nemá. Je to len strata času. Dajte všetkým vedieť že ste sa poučili, a pri budúcej zákazke už budete na to pripravený.

Tému do blogu môže pridať iba administrátor. Napíšte mi na info@sluzbySK.sk a ak bude téma vhodná rád ju tam pridám. Môžete k nej potom pridávať komentáre.

V dnešnej dobe je aj táto záležitosť veľmi jednoduchá. Stačí vedieť v akom smere chcete podnikať, as občianskym preukazom navštíviť príslušný úrad. Pracovníci Vám radi pomôžu a poradia.

Na samotnom oddelení Vám pracovníčka ochotne poradí, niekde aj vypíše za Vás papiere, a Vám dá hotovú žiadosť na podpis. Poplatok zaplatíte na mieste.

Pracovníčka Vám tiež ochotne vysvetlí ďalšie kroky.

Je tiež mnoho stránok kde získate potrebné údaje. A je tiež mnoho „sprostredkovateľov“ ktorý vám za finančnú odmenu živnosť vybavia. Ale touto cestou by som asi nešiel. Ak máte skúsenosti, napíšte do blogu.

Po prihlásení tak môžete urobiť vo svojom profile.

Pokiaľ ste tu nenašli čo ste hľadali, skúste navštíviť blog, alebo mi napíšte cez kontaktný formulár, poprípade e-mailom na info@sluzbySK.sk Budem sa snažiť odpísať čo najskôr. Ospravedlňte ma pokiaľ bude odpoveď trochu oneskorená. K administratíve sa dostávam väčšinou večer, po robote 🙂